Asiakkaamme ovat tyytyväisiä saamiinsa palveluihin | Aspa
-A A +A

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä saamiinsa palveluihin

Ke, 28/03/2018 - 14:25
– Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset kertovat asiakkaidemme yhdenvertaisuuden kokemuksesta ja omien asioidensa päättämisestä sekä työntekijöidemme ammattitaidosta ja palvelujemme hyvästä laadusta, iloitsee varatoimitusjohtaja Seija Milonoff.

Astyyt_keskiarvo.pngAspa Palvelujen asiakastyytyväisyyden keskiarvo on 7,99 (asteikolla 1-9). 

Tänä vuonna asiakastyytyväisyyskysely tehtiin yhteistyössä Arvo-liiton ja Jyväskylän yliopiston Eettisyys ja innovaatiot -tutkimushankkeen kanssa. Kyselyssä kiinnitettiin erityistä huomiota saavutettavuuteen. Kysely oli saatavilla selkokielellä, viitottuna, ruotsinkielisenä, sähköisenä ja paperisena versiona. 

Hyviin tuloksiin on päästy panostamalla asiakastyön laatuun, asiakkaiden esiin tuomien asioiden aitoon kuulemiseen ja henkilöstön tiiviiseen koulutukseen. 

Keskeinen osa Aspan arvomaailmaa on, että jokaisen yksilöllinen tarve otetaan huomioon ja asiakas saa elää omannäköistä elämää. Tämä näkyy myös kyselyn tuloksissa. Arvosana palvelujen laadusta oli 4,4 (asteikolla 1-5).