-A A +A

Julkaisimme asiakas- ja henkilöstöpalautteemme

Ke, 22/05/2019 - 09:46
Aspa Palvelut Oy julkaisi asiakkailta ja työntekijöiltä saamansa avoimen palautteen, koska meillä kaikki saavat puhua.

Saamme vuosittain asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyskyselyissä hyvin korkeat arvosanat, mutta aina löytyy asioita, joissa voimme parantaa omaa toimintaamme. Laatu on mielestämme sitä, että teemme sen mitä olemme luvanneet ja kerromme siitä avoimesti. Yhteiskunnallisena yrityksenä noudatamme vastuullisuutta ja avoimuutta niin liiketoiminnassa kuin viestinnässäkin.

Olemme keränneet #meilläpuhutaan-sivustolle asumispalvelujemme asiakkaiden, tilaajien sekä työntekijöidemme antamaa avointa palautetta.

Joku käy katsomassa, että asiat on kunnossa ja pystyy suunnittelemaan elämää eteenpäin ja keskustelemaan mieltä painavista asioista.

Saamamme palaute kertoo siitä, että meillä on tyytyväisiä asiakkaita ja hyvinvoivia työntekijöitä. Meihin luotetaan ja haluamme olla luottamuksen arvoisia. Käynnistimme tänä vuonna viikoittaisen asiakaskyselyn, jolla keräämme palautetta 1 200 asiakkaaltamme. Jatkuvan palautteen keräämisen tarkoitus on, että pystymme tarttumaan mahdollisiin epäkohtiin ja tarjoamaan entistä parempaa laatua sekä tilaajille että asiakkaille.

Aspa Palvelut Oy on kotimainen yhteiskunnallinen yritys, joka tuottaa yksilöllisiä asumispalveluja mielenterveyskuntoutujille ja vammaisille ihmisille. Julkaisimme saamamme palautteen, koska haluamme olla avoimia ja meillä kaikki saavat puhua.

Täällä saa olla oma itsensä ja uskaltaa kysyä jos ei jotain tiedä. Työkaverit kohtelee tasavertaisena.

Käy lukemassa kaikki saamamme palaute

Lisätietoja antaa

Johanna Nyström
Aspa Palvelut Oy:n toimitusjohtaja, p. 045 654 6020.