Tuemme vammaisia ihmisiä ja mielenterveyskuntoutujia, jotka tarvitsevat apua ja tukea arjessa ja asumisessa.
Tavoitteemme on, että voit elää itsenäistä ja hyvää elämää. Sinä päätät asioistasi.
Aspan visio
Kohtaamme jokaisen sellaisena kuin hän on.
Tapamme toimia
Teemme, mitä lupaamme.
Olemme rehellisiä.
Otamme esille myös vaikeita asioita.
Kunnioitamme toisiamme.
Kuuntelemme sinun toiveitasi ja mielipiteitäsi.
Kunnioitamme sinun oikeuttasi määrätä omasta elämästäsi.
Kannamme vastuumme.
Pidämme huolta asiakkaistamme ja työntekijöistämme.
Kerromme avoimesti toiminnastamme.
Tavoitteemme
Henkilökohtainen asiakaskokemus
Saat palvelut ja tuen, joita tarvitset.
Tarjoamme kodin, joka vastaa sinun tarpeitasi.
Hyvinvoiva henkilöstö
Työntekijämme voivat hyvin.
Työntekijät ovat ammattitaitoisia ja kehittävät osaamistaan.
Kestävä talous
Hoidamme talouttamme ja omaisuuttamme vastuullisesti.
Pidämme asuntomme ja kiinteistömme hyvässä kunnossa.
Lisäksi meillä on rohkeutta uudistua. Kehitämme toimintaamme yhdessä asiakkaiden kanssa. Kokeilemme ja otamme käyttöön uusia tapoja toimia.