Säännöllisen asiakaspalautteen avulla kehitämme toimintaamme

Sinisessä puhekuplassa Aspassa ei tehdä mittee ilman miun luppee. Ja saan vaikuttaa asioihin eikä pakoteta. -Asiakas.

Jatkossa Aspa Palvelut Oy:n vuosittaiseen asiakastutkimukseen pääsevät vastaamaan myös asiakkaidemme läheiset.

Keräämme asiakkailta palautetta kuukausi- ja vuositasolla. Palautteen avulla pystymme seuraamaan palvelumme laatua ja saamaan ideoita toiminnan kehittämiseen.  

Jatkuva seuranta on tärkeää. Siksi mittaamme kuukausittain asiakkaidemme kokemusta jokaisessa Aspa-kodissa. Aiemmin kysely tehtiin joka viikko, mutta asiakkaiden antaman palautteen perusteella kyselyn väliä harvennettiin. 

– Kehitimme kyselyä yhdessä asiakkaidemme kanssa kolmessa Aspa-kodissa. Haluamme kyselyn olevan kaikille saavutettava ja siihen on mahdollista vastata suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, kertoo Aspa Palveluiden kehittämispäällikkö Mika Thessman

Strategian toteutumista mittaamme kerran vuodessa  

Toteutamme strategisen asiakastutkimuksen kerran vuodessa yhdessä tutkimusyhtiö Innolinkin kanssa. Tutkimuksessa mittaamme strategiamme tavoitteiden onnistumista.  

Asiakkaiden on mahdollista vastata tutkimuskyselyyn sekä verkossa että paikan päällä avustetusti. Tutkimusyhtiön haastattelija tukee vastaamisessa niitä asiakkaita, jotka tarvitsevat apua itsenäiseen vastaamiseen. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös asiakkaidemme läheiset pääsevät mukaan arvioimaan onnistumistamme. Asiakas- ja läheiskyselyt toteutetaan elokuussa. 

Asiakkaiden ja omaisten lisäksi teemme kyselyjä myös tilaajille ja henkilöstölle. 

Asiakas- ja henkilöstöpalautteemme avoimet vastaukset on myös julkaistu kaikkien luettavaksi #meilläpuhutaan-verkkosivuillamme